torsdag, mars 06, 2008

Äntligen ledig!

Aaahhhh! Så har man äntligen fått sätta ändan i soffan och slappa lite. Min lediga fredag imorgon med Leo och det ska bli sååååå skönt att få sova ut (hoppas jag i alla fall:). Har inte orkat att scrappa denna veckan och i kontrast med förra veckan så hade jag inga ideér alls. Började plocka lite bland papper igår kväll men hittade inget jag kunde matcha ihop så att jag blev nöjd. Så är det väl ibland antar jag. Men idag fick jag mitt paket med grejer jag beställt från ScrapAddicted så nu känns det som inpirationen börjar komma igen. Väntar bara på mina nya foton som ska komma imorgon (förhoppningsvis), sen är jag redo att scrappa hela långa helgen (nej kanske inte riktigt). Hoppas på bra väder imorgon så att jag och Leo kan gå till lekplatsen lite.
Så tills jag har något nytt att visa så laddar jag upp två gammla LOs.



















2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad fina.... Visst är de kul med lite nya papper när det tryter
med scraplust... Kram aase

Unknown sa...

Visst är det sa, att man har riktiga svackor och sen kommer det tillbaka! Självklart kommer det tillbaks snabbare efter lite shopping! :D Själv köpte jag igar, men väldigt light, 15€! Men jag tror inte det hinner komma fram innan helgen :(
Och din idé fran igar, blev det nagot?
Hoppas du har en lugn och go fredag!

Kram