tisdag, april 15, 2008

Mera silversmide!

Lovade att jag skulle visa vad jag gjorde till mig själv på silversmideskursen. Så här är några bilder! Jag gjorde tre ringar som blev ganska rejäla precis som jag ville. De är 4mm i diameter så de är stora. Den mittersta ringen med hjärtat är lite mattblästrad men det syns inte så bra på bilden. Det andra jag gjorde var olika berlocker. Jag gjorde även fler saker men jag återkommer när de är färdiga. Vad otroligt svårt det var att fota smyckena bra. Dessa foton var de bästa jag kunde åstadkomma. Jag jobbade och jobbade och jobbade på kursen. Känner mig fortfarande lite sliten för att inte tala om mina händer och fingertopparna! Jag har slipat dem rätt rejält oxså :)



2 kommentarer:

Anna sa...

Vad mycket snyggt du gjorde. :O)

Vårkramen Anna

Emma sa...

Love it ♥