lördag, april 12, 2008

Silversmideskurs!

Har varit på silversmide heeela lååånga dagen. Har sågat och filat och slipat så fingrarna blöder! Här är resultatet från idag. Blev en ring till maken och en halsbandsring oxså till maken :) Det blev en glad överaskning för honom efter han varit borta och spelat och kört från Stockholm och hem hit (50mil) idag! Blev ganska nöjd själv faktiskt sedan är det ju en dag i morgon oxså. Då ska jag göra grejer till mig själv... Men nu blir det inte så mycket mer gjort idag. Soffan skriker efter mig...... Han en skön lördagkväll alla glada vänner!














6 kommentarer:

fialoppan sa...

Guuud vad snygga! Så duktig du är!
Jättefina lo´s också, snygga moln!

Unknown sa...

Jag kom precis hem fran en (sen sen) middag och kollade min mail, mitt fredagsmail till dig har kommit helt pa villovägar till nagon Hultstrand, ja läs mailen sa far vi funta pa det tillsammans!

God natt och vi hörs imorgon! :)

Kramar

Unknown sa...

Gud va snyggt! :) Texten pa ringen är ju döläckert, rufft och ojämnt! Gillar skarpt!
Nu väntar jag bara pa att fa se vad du gjort till dig själv idag, kan ju bara vara ännu snyggare! :D

Skön silversmides-söndag!

Kram

Anna sa...

Gud så snygga!! Du är ju apduktig!

Vårkramen Anna

~Karin~ sa...

Hej! Inne för att spana på dina LOs och så upptäcker jag dessa snygga smycken också! :)

kram /Karin

Anonym sa...

hej! vilka fina smycken! jag är också intresserad av att gå en kurs. vart gick du nånstans och vad fick du betala? mvh.