tisdag, september 16, 2008

Leos farfar 70år!

Eftersom jag vet att Leos farmor & farfar är inne ofta och läser min blogg så tänkte jag visa er vad jag gjort med fotona jag tog i sommras när farfar Daniel fyllde 70år. Har satt ihop ett litet kollage och arbetat med ett av fotona jag tog av er ihop. Hoppas att ni gillar dem.
Allmänt kan jag annars berätta att jag fortfarande är sjuk :( Var ju hemma förra veckan-sedan tillbaka till jobbet och nu har förkylningen klubbat mig igen-så alltså är det sängen som gäller i några dagar-med undantag för några korta utflykter till middagsbordet. Inte speciellt kul-men om ni undrar vart jag tagit vägen är det orsaken. Så scrappa på (själv längtar jag efter att orka scrappa på "riktigt"). Kramisar från en ledbruten ynklig bloggare :(






















2 kommentarer:

Nallebr.. sa...

jättefina foton!! och fin storybord:)

Teres sa...

Grymt snygg LO! Gillar det "enkla" upplägget med de talande fotografierna och dom tre små röda prickarna. Lift varning...hihi ;)

Hoppas att du hunnit pigga på dej och förhoppningsvis känner dej bättre nu.