söndag, mars 22, 2009

Helgaktiviteter!

Denna helgen har varit busy. I fredags var vi hemma hos en kompis som fyllde år och igår var vi iväg på dop av lilla tjejen Livia. Detta och det underbara vårvädret i helgen har gjort att det inte blivit så mycket tid framför datorn. Jag känner mig piggare än på länge och har massor av saker jag behöver och vill ta tag i. Förlåt mig alla ni som kommenterat och frågat saker. Jag har inte riktigt hunnit med att svara på era frågor. Men jag lovar att jag ska snart, snart fixa ett frågor och svar-inlägg.
Inför helgens dop gjorde jag naturligtvis en doptavla. Tyckte dock att den första jag gjorde blev för gullig, så jag gjorde en till. Sedan blev problemet att välja... Alla jag frågade valde olika. Leo tyckte naturligtvis den gulliga med ugglan, medans mannen tyckte den mer grafiska. I vilket fall som helst bestämde jag mig för den grafiska, och gömde den andra bakom, så kan de i framtiden välja själva vilken tavla de vill ha. Dessutom gjorde jag en fototavla till dem också eftersom jag för cirka en månad sedan var hemma och fotade lilltjejen.
Liviadoptavla2 Liviadoptavla

Livia4stdopfoton
Det var ett underbart dop som var i Vasakyrkan i Göteborg. Leo tyckte det var jätteintressant, men har väldigt mycket spring i benen just nu och svårt att vara stilla. Vi invigde hans Nova star-kläder som vi köpte på barnmässan för några veckor sedan. Han verkade gilla dem.
dopleoIMG_8367

5 kommentarer:

Mya sa...

så fina tavlor du gjort! kul att få se dem i ramarna :) härligt att du verkar ha fått tillbaka lite energi, visst hjälper det att solen tittar fram, kram mya

Nallebr.. sa...

oj oj så underbara presenter:)
skönt att du mår bättre.
kram

Anonym sa...

Du är ju helt makalöst duktig. Jag gillade den första tavlan bäst faktiskt. Hur gör du tavlorna. Var hittar du alla fina bilder på hjärtan osv? Jag skulle så gärna vilja lära mig.

Maria

badanka sa...

underbara tavlog!

Desideria sa...

Så himla fint!!! Du har talang!