fredag, mars 06, 2009

Mysfredag!

Mysfredag

Idag är det mysfredag som gäller. Jag och Leo är lediga varannan fredag och då passar vi på att ha det mysigt. Har sovmorgon, Leo kommer in till mig när han vaknar och lägger sig i våran säng och så tittar vi på lite Bolibompa och pratar lite. Sedan äter vi frukost i lugn och ro. Det är så skönt att slippa stressa iväg på morgonen som man alltid gör annars.
Idag myser vi ihop för imorgon är det dags för scrapmässan i Göteborg. Det ska bli skoj. Jag har bestämt träff med Myamia och Maybemej. Är det någon annan som tänkt gå dit?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysigt foto :)

/isabeli

Anonym sa...

Dina bilder är verkligen härliga! Och här är en till som ska på mässan imorgon!

infing sa...

Japp, vi kommer träffas för jag har också "date" med maybemej!

Ses imorgon - jättekul!

angelmax sa...

kollar runt lite på bloggarna som jag tror kan tänkas gå på mässan i helgen och ser om det är någon som uppdaterat att de varit där idag jag ska nämligen dit i morgon och vill bara ha en liten feeling om det var bra idag, men det är klart det är ju lördag det är väl inte så många som gör inlägg då kanske. (oj va långt inlägg det blev)