torsdag, juli 23, 2009

Fotobok sommarfrukost och sill&potatis!

Lite fler fotoboksidor med foton både från juni och juli. Härligt med alla fina sommarbilder. Får fortfarande många frågor från er bloggläsare om mallar och fotoprogram, så nu tänkte jag ta det en gång till :) Mallen som jag använder till denna fotobok är en färdig mall som är gjord av AliE och finns här att köpa. Text som jag använt ibland på mina sidor är inköpta på samma ställe. När jag sedan är färdig med redigerandet som jag alltid gör i Photoshop, så beställer jag fotoboken på myphotobook, och jag har varit väldigt nöjd med resultatet. Lycka till alla med era fotoböcker, det är ju så kul att göra fina fotoböcker!
juli1juli2Juni3Juni4

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack söta du för tipset, ska gå in och kolla direkt!!!
Gillar verkligen det du gör med dina foton.
Du är en stor insperationskälla.
kram kram

Therese sa...

Ska kolla in dom länkarna :)
Du tar så väldans fina bilder! Önskar jag kunde göra det med :)

Anonym sa...

Härliga bilder! Smyger runt här en del är dock sämre på att lämna avtryck efter mig.. :) Jag är så nyfiken på vad som hände med de fina tygerna du köpte, blev det något lapptäcke? Går nämligen själv i lapptnkar och behöver härlig inspiro! :)
Tack för en superblogg! Keep up the good work! /J

Pia sa...

Dina fotoböcker blir så fina! Jag önskar att jag hade tid att fixa ihop lite fotoböcker jag med men tiden räcker inte till!

Hur har du gjort för att kunna lägga in så stora bilder i din blogg?

Kram Pia