söndag, augusti 16, 2009

Nätshopping på etsy!

Måste bara visa vad jag har klickat hem i tyger från Etsy det senaste. Om ni är intresserade så gå in på etsy och sök på Tanya Whelan, så får ni upp massa olika som har tyger från hennes olika kollektioner. Jag fastnade för kollektionen Darla, som jag har tänkt mig att sy lite lapptäcken och annat i. Visar lite inspirationsbilder som jag hämtat från hennes Flickr-sida. Jag tycker de är hur fina som helst!
il_fullxfull.85114276
2964609058_568ce889ce
2964609152_0e9b994e74
2917367120_971dc437a5

6 kommentarer:

Mot toppform sa...

Vilka underbara tyger!! Måste genast kika in! =)

Ha en härlig söndag!

Linda Muhr sa...

underbara tyger!

Lilo sa...

Du har så mycket skoj och fint på din sida så nu länkar jag till dig så jag inte missar ett enda inlägg! =)

Tara sa...

wow...for noen herlige stoffer!!! nydelige farger...må nok inn på Etsy og kikke:)

Jenny Bergvall sa...

WOW Helt i min smak det där!!
Måste kolla... synd att ekonomin är så kass just nu *börjar med A-kassa nu.. inte skoj!*

Sanna F sa...

Jätte fint!!! Det påminner lite om Cath Kidstons tyger....

Tack för länken till digipappret :)