måndag, december 06, 2010

Hjärtan!

Oj, oj, över en vecka sedan senast. Så mycket just nu så det är svårt att hinna med. Maken borta på julshower var och varannan dag, och i helgen var jag själv borta och åt och fotade julbord, med julshow. Sedan en kraftig förkylning på det, härligt. Fast jag är tacksam för att det är förkylningar och inte vinterkräksjuka i alla fall :)
I lördag gjorde jag några hjärtan som en liten tack-för-hjälpen-present till en kompis. Sydde på knappar från Rice, som jag naturligtvis köpt hos Sally Bazar. Visst är de fina?
IMG_1554IMG_1557IMG_1559

2 kommentarer:

Angela sa...

Åh, vilka fina! Du är så fantastiskt duktig med form och färg.

mina finaste. sa...

Jättefint! Jag gillar dina foton massor. Härligt befriande med någon som inte bara visar vita bilder.

Kram Marie