torsdag, mars 10, 2011

Tävling i samarbete med Hemtex!

Tänkte glädja alla mina fina bloggläsare med en härlig tävling i samarbete med Hemtex :)
Hemtex lanserar nu ett nytt babysortiment, bland annat med fina påslakanset i ekologisk bomull.
Passa på att tävla om fina påslakan för spjälsängen genom att:
1. like:a Hemtex på Facebook
2. Motivera i kommentarerna vid detta blogginlägg vilket pris du vill vinna och varför.
Ni tävlar om 5st olika påslakanset och här kan ni se dem, 1, 2, 3, 4 och 5
Tävlingen pågår i 2 veckor från dagen datum, alltså till 24/3 kl.24.00.
OBS!!! Vill bara klargöra att det bara är de 5 olika påslakanset som jag länkat till som ni tävlar om.
baby_storbild_211
baby_groda_009

Bilder:Hemtex

23 kommentarer:

Hannashome sa...

Hej där!
Först vill jag bara säga att jag är så glad att jag blev tipsad om din färgsprakande blogg =)

Vilka härliga påslakan!
Skulle helst vilja vinna det som heter Axel stripe-cerise till min lilla prinsessa. Tycker det ser lika upp-piggande ut som en buket rosa krispiga tulpaner, vilketbetyder vår för mig.
Gillar på facebook.
Ha en bra dag!

Färg Form och CO sa...

Du har verkligen en härlig blogg. Jag blev inspirerad av vaxduken som du har satt på skrivbordsskivan, har beställt en prickig och väntar ivrigt på att den skall komma så jag kan göra om dotterns skrivbord, tack för det!

Hälsningar
Marie-Anne

Tipsy Tessie sa...

Hanna-Axel stripe i cerise tävlar jag inte ut bara i blått :)

Hannashome sa...

Attans då!
Isf tycker jag det med elefanterna var väldigt fint :)

Emmy sa...

hej jag vill tävla om det första bäddsettet med elefanter. Riktigt snyggt! Roligt med en tävlig. Jag vill vinna för att göra min son glad=)Vi rustar han blivande rum nu så vore kul med lite nytt i sängen. Fin och inspirerande blogg!

Eva sa...

Du har en sån härlig och inspirerande blogg, tack för det.

Kul med en tävling! Jag skulle bli så glad om jag vann nr 1 Elephants. Då skulle jag ge det till min alldeles nya guddotter Alma <3

Hälsningar Eva

Hanna och Bemi sa...

Vilken passande tävling! Jag väntar en liten pojkbebis om mindre än 1 månad och nya fina lakan hade passat fint att bädda spjälsängen med. Nu har han mest ärvt storebrors gamla. Jag vill gärna tävla om nr 5, de svart och vita lakanen.

Mira sa...

Åh vilken rolig tävling! Hoppas man kan vara med och tävla fast man inte är med på Facebook!

Jag skulle vilja vinna det med elefanterna på, för att det är så fint!

Varför ska jag vinna? För att jag kanske kan bli inspirerad till att bädda ner min dotter i sin egen säng istället för i vår om det är fina sängkläder ;)

Mya sa...

Jag blev kär i påslakan nummer ett. Underbara färger som skulle passa bra till vår kommande bäbis. Eftersom denna maman känner sig lite osäker på vilket påslakan som ska inköpas så är ju det här en bra idé att tävla om ett. :)
Hoppas på tur!

linnea sa...

Hej!
Jag skulle jätte gärna vilja vinna Elephants - grön. Det vore så himla kul att få ge det till min vän som ska ha barn i april. De ska få Babysim-lektioner. Men det vore roligt att ge något mer som de kommer ha kvar. Mvh//Linnea E.K

Anonym sa...

Hej!
Eftersom de flesta tycker om påslakan nr 1 är chansen nog inte så stor att vinna detta. Det är väldigt gulligt med elefanterna på. Det är nästan så man undrar om du har designat det.
Jag vill vinna påslakan nr 4 med blå/vita rutor som jag skall ge till en kusin (född o bor i Australien) som väntar sitt första barn. Tror att de skulle bli extra glada för ett svenskt påslakan i present (från sin pappas hemland. Jag har gillat på Facebook.
Blåvita hälsningar Ingvor Olsson

Drömmen sa...

Hihi! Jag vill också vinna ett påslakansett!

Hittade din blogg för några dagar sedan och oj vad du har gett mig inspiration!! Kom hem och började pyssla som en TOK och nu kom motivationen tillbaka! (håller på att renovera vårat sekelskifteshus). Min sambo frågade vad som hänt, jag sa bara" hittade en underbar blogg idag och oj vad den gav mig inspiration!" han tittade på mig som att jag blivit galen.

Jag vill vara med att tävla om påslakansett nr: 1. Kommer passa alldeles utmärkt till min bästa-väns lilla bebis som snart ska möta världen! :) Gillar såklart Hemtex på facebook!

Trevlig helg! / Frida :)

Frida H sa...

Jag skulle önska att vinna påslakanset nr. 5 - om jag inte misstar mig så var det Alvar, Svart.

Jag gillade den spännande brytningen det kan bli mellan ett så "vuxet" motiv i en spjälsäng som oftas är fylld med snuttefiltar, nallebjörnar och nappar.
Har en son här hemma nu som precis lärt sig somna själv i sin säng, efter mycket om och men - så detta skulle vara en liten vinst!

In my house sa...

Åååååå, härliga lakan och mönster, har beställt massa nya tyger, å jag läääääängtar sååååå.... Din lille ozzy är så söt, man blir så glad när man ser honom =)=)

Kram josse

Sandra sa...

Va kul att jag har hittat hit till DIN blogg! Verkligen en energikick i vardagen :0)
-Hit kommer jag garanterat tillbaka!

AnnaMalinska sa...

Hej,
jag vill gärna vinna påslakanset nr 1, elefanterna. Har dessutom gillat på FB.

/Malin

Linda sa...

Din blogg är en riktig färgklick! Jag blir så inspirerad :) Just nu håller jag på att virka en sån där underbar mormorsrutefilt som du gjort, massa massa färg :)

Om jag hade turen att vinna skulle jag välja Alvar - blå. Jag har en liten kille som just flyttat in i sitt eget rum och nu vill jag bara inreda och göra fint därinne så att han trivs bra och sover riktigt gott även utan mamma och pappa. Och i nya fräscha, nytvättade påslakan sover man ju bara så gott :)

Kram/ Linda L

Lina sa...

Hej!
Rolig tävling för oss med små :) Jag är gärna med och tävlar och Har gillat Hemtex på Facebook. Om jag vinner skulle jag vilja Alvar svart till min lilla pojke. Vi har precis gjort om hans rum från bebisrum till pojkrum och det går i färgerna svart, rött och grönt, så det svarta påslakanet hade passat jättefint där.

Hälsningar // Lina

Made by Ina sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!
Jag gillade mest påslakansettet nr 1 med elefanterna på.
Min motivering är ;)
Jag skulle ge detta till min brosdotter, dels för att hon är underbar och för att hennes mamma och pappa har inte så mycket pengar så de kan inte köpa så mycket nytt och fint till sin kära dotter.
Det kännas alltid kul att kunna hjälpa till ;)

Kram Marina

Maria sa...

Hej,
jag skulle vilja vinna nr 5, Alvar svart. Vi väntar vår tredje lille kille om tre månader och han är värd någonting alldeles eget.

Lina sa...

Underbara sängkläder som jag gärna vill vara med och tävla om till min lilla dotter Alva 1,5 år gammal. Just nu är vi hemma pga att hon är kräksjuk och har då insett att man inte kan ha för många påslakan/lakan/kuddar/täcken att byta med... :( Tvättmaskinen går i ett. Påslakan nummer 1 med elefanterna på är klart sötast och skulle nog pigga upp den lilla sjuklingen som är förtjust i alla slags djur och hur de låter.

annah sa...

Gillar på facebook.

Jag vill vara med att tävla om påslakanset alvar svart till min dotter som är en tuff liten tjej med ett rum som går i rött och svart.

Malin sa...

Åh va skoj med en tävling! Om jag har turen att vinna skulle jag vilja bädda ner min fina tös i bäddsetet Axel stripe (nr 3). Har gilat på fb.