torsdag, maj 10, 2012

Rock til you drop!

Liiite tyst här den senaste tiden. Sorry, men det verkar finnas alldeles för få timmar på dygnet just nu. Maj är en otroligt hektisk fotomånad, men många otroligt spännande uppdrag. Har fått lägga både jobbande med bok och pysslande på hyllan denna månad för att hinna med.
Här är några av alla bilder från ett event på Clarion Post Hotel i Göteborg i fredags. Det blev en lång dag, men så roligt hade jag när jag fotade Galaentertainment som showade i olika nummer hela kvällen. Kan man ha ett bättre jobb?
kollage1
bild_007
kollage2
Bild_083kollage3Bild_085Bild_086

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vilket spännande jobb och så superbra bilder!!!

Zima sa...

Riktigt snygga bilder! Har försökt mig på att fota på konserter men det är liiite för svårt för mig än så länge. Men övning ger färdighet har jag hört... :)