onsdag, januari 16, 2013

Middagstips

Långt mellan blogginläggen, men jag saknar lite inspiration i vintermörkret tyvärr. Här kommer dock ett litet middagstips som vi gjorde idag när vi kom hem och var supergott. Rätten var "Snabb kyckling- och grönskakswok", receptet hittar ni här. Receptet kommer från kokboken Monica Eisenmans asiatiska nudlar och smårätter. Kokboksfantast som jag är blev riktigt sugen på att införskaffa denna. Någon som har den och kan tipsa om den är bra? Själv har jag "Systrarna Eisenmans Mingelmat" och den är helt fantastisk kan jag lova :)


3 kommentarer:

Ullis sa...

tack för boktipset! Jag behöver verkligen ny inspiration, tycker vi lagar samma mat jämt och ständigt nu för tiden!
När kommer din bok förresten? Som nybliven virkare längtar jag efter en insprerande och färgglad virkbok!
Ha en fin dag!
Ullis

sewsaucysuzy sa...

Does your site have a translator. I would love to read what you write. Sue DeMasellis USA

sewsaucysuzy sa...

Does your site have a translator. I would love to read what you write. Sue DeMasellis USA