fredag, februari 21, 2014

En magisk sommarkväll och en underbar modell....

På en av de sista självande sommarkvällarna från förra årets fantastiska sommar hade jag det underbara nöjet att få fota den fantastiskt vackra Anna. Ni som har min bok och har följt mig här på bloggen känner igen Anna och hennes dotter Maya som mina favvismodeller. Anna är även min otroligt duktiga och inspirerande yogainstruktör och granne. Eftersom jag inte fotat så mycket modellfoto innan och ville öva mig på vinklar och i vilka positioner man ska placera sina modeller så att det blir bra, så frågade jag Anna om hon ville ställa upp på detta. Sagt och gjort så fick vi till detta en lördagskväll i slutet av Augusti och resultatet blev fantastiskt måste jag säga. Så här i slutet av Februari får det mig att längta så mycket efter de härliga sommarkvällarna. Lite inspiration för att starta en härlig fotosäsong igen efter vintermörkret. Tack Anna för att du ställer upp på mina idéer :)







































2 kommentarer:

Juliannie sa...

Otroligt vackra bilder i kvällssolen!

millancolin sa...

Jag är så himla glad att du är tillbaks och bloggar igen! Underbart, du är en sådan inspirationskälla och din blogg, precis som din bok, fungerar som lite färg-glädje-terapi för mig när allt känns mörkt och färglöst i vardagen! Färg gör så mycket för humöret, iallafall för mig.
Hon är en otroligt vacker modell, precis som hennes dotter, och du fotar så fina bilder som speglar den där harmonin som jag föreställer mig att en yoga-instruktör har.
Hoppas du fortsätter blogga, jag är och har länge vart en trogen följare. Ha en fin kväll!